Aldri uten en rød tråd

I procontra har vi i alle år snakket om at det må være en «rød tråd» i kommunikasjonen vi lager for kundene våre. Denne tankegangen er visualisert i vår grafiske profil: Røde tråder er sydd inn i mapper og visittkort, det er røde tråder i forhenget foran bokhyllene og røde elementer gjennomsyrer arbeidslokalene. Med uttrykket «en rød tråd» mener vi at alt er gjennomtenkt fra a til å, helt fra strategi, gjennom den kreative prosessen og fram til ferdig produkt. Først da blir markedskommunikasjonen helhetlig.

Procontra har hatt en del nyansettelser den siste tiden. Vi ville at alle skulle bli fortrolige med den røde tråden – våre arbeidsmetoder, teamarbeid og hvilke tanker som ligger bak en stor jobb. Samtidig ville vi bevise at ved kommunikasjon, kreativitet, samarbeid og en god plan kan vi oppnå fantastiske resultater sammen!

Alle i procontra fikk utlevert et rødt garnnøste og et utsnitt av en treplate. Ingen visste på forhånd hva totalen skulle bli. Men gjennom iherdig samspill og dialog (lik arbeidsmetoden i et byrå) dannet de ulike delene et budskap.

«Kunstverket» henger over kaffemaskinen i lokalene våre.