Enten er du for, eller så er du mot. Gjør folk begeistret – eller forbannet! Likegyldig reklame er penger ut av vinduet.
Det nytter ikke med flotte reklamefilmer, hvis ingen tar telefonen når kunden ringer! Effekten av markedsføring er produktet av markedstilbudet ganget med markeds-kommunikasjonen. I det siste leddet inngår reklamen, som er meningen med livet til procontra.
Vi må forstå før vi kan utvikle. Gode handlinger krever god innsikt. Vi kan lese oss til mye, vi kan spørre markedet, men først og fremst må vi snakke med deg, kjære kunde. Resultatet er strategisk forankret reklame.
Rom ble ikke bygget på én dag. Ikke Cola heller. Vi tror på langsiktighet og konsistens.
Vi liker å lage kommunikasjon som overrasker. Budsjetter og levering derimot, er alltid som avtalt. Endrer prosjektet seg underveis, er det vårt ansvar å informere og avklare endringer.
Verdiene våre, skikkelig, engasjert og folkelig, er kjennetegn på en ekte procontring!
En idé er god når den gjør jobben for kunden. For oss er kreativitet aldri et mål i seg selv, heller et unikt virkemiddel som vi tror sterkt på.
Kun én historie – og den skal være sann! Tydelig – og helst underholdende! Og så skal vi vise at ditt produkt, din løsning, ditt forslag skaper en forskjell.